Popolna spletna stran za vaš posel

Popolna spletna stran

Popolna spletna stran ni le statično mesto za informacije o vašem podjetju, je mnogo več. Če želite, da bo zanimiva za obiskovalce in da se bodo redno vračali in se odločali za vaše produkte ali storitve, morate redno objavljati nove vsebine, jih posodabljati, zamenjati slike, optimizirati, dodati ustrezne ključne besede in podobno. Nikakor ne smete dopustiti, da spletna stran zastara in da služi sama sebi.

Spletna stran ustvari pri obiskovalcu prvi vtis o vas oziroma o vašem podjetju in je večkrat »odgovorna« za odločitve obiskovalcev o nakupu ali odločitvi glede uporabe vaših storitev. Da bo vaša spletna stran čim bolj učinkovita in priljubljena, mora biti povsem prilagojena vašemu poslovanju in vašim strankam.

Spletne strani so namenjene obiskovalcem

Morate se zavedati, da je spletna stran namenjena predvsem obiskovalcem. Vsekakor mora biti lepa, privlačna in usklajena s celostno podobo vašega podjetja ali organizacije, vendar je najprej potrebno razmisliti o učinkoviti uporabniški izkušnji in o njeni prodajni funkciji. Da bo stran čim bolj učinkovita in da bo podpirala vse poslovne procese in zahteve strank, je potrebno določiti ciljne skupine in spoznati, zakaj in kako bodo obiskovalci spleta iskali vaše izdelke ali storitve in se odločali za njih.

popolna spletna stran

Koliko sredstev boste namenili za vašo novo spletno stran?

Odločitev o sredstvih, ki jih boste vložili v spletno stran, je dostikrat težka. Verjamemo, da ste tudi vi med njimi, ki iščejo najboljšo storitev po najbolj ugodni ceni, morate pa razumeti, da več kot boste vložili, več boste dobili. Verjetno je tako tudi v vašem poslu, kvalitetna storitev ali proizvod ima svojo ceno. Tudi mi pričakujemo pošteno plačilo za svoje delo, vložen čas in znanje. Za učinkovito in dobro spletno stran, je potrebno vložiti veliko ur dela in znanja na različnih področjih. Odločitev o izbiri izdelovalca vaše spletne strani nikakor ne sme temeljiti le na ceni, upoštevati morate tudi vse druge dejavnike, ki so pomembni za vsak specifičen primer.

Načrtovanje ima ključen pomen za uspeh

Za reden dotok obiskovalcev na spletno stran ima dobro načrtovanje ključen pomen. Ko je spletna stran izdelana in objavljena na spletu, sama po sebi še ne zagotavlja pritoka obiskovalcev. Učinkovita spletna stran se načrtuje s posluhom za stranke in za podjetje, upošteva se načrtovane za prihodnje oblike marketinga, kot je plačljivo spletno oglaševanje, vidnost v spletnih iskalnikih (SEO), vsebinski marketing ali druge oblike za pridobivanje obiskovalcev. Naštete, kot tudi ostale elemente, je potrebno upoštevati že pri samem načrtovanju spletne strani.

Pred zagonom spletne strani

Pred objavo spletne strani »v živo« je potrebno preizkusiti, če vse na spletni strani deluje. Preveriti je potrebno funkcionalnosti, povezave, obrazce, meta podatke, morebitne napake v tekstu, ustreznost za mobilne naprave, velikost pisave, grafične elemente itd.. Spletna stran se objavi šele takrat, ko je končni izdelek v skladu z vsemi pričakovanji.

Po zagonu sledijo dodatne aktivnosti

Ko je spletna stran na voljo obiskovalcem, se prične optimizacija, oglaševanje in promocija na socialnih omrežjih. S pomočjo spletne analitike se spremlja dotok in vedenje obiskovalcev na spletni strani in vsega ostalega, kar je nujno za uspešno delovanje spletnega mesta.

Spletna stran raste in se razvija dokler se vanjo vlaga!